De 5 populairste hotel blogs van 2020

Het einde van het jaar is in zicht, en dat is een mooi moment om terug te blikken op jullie favoriete artikelen van dit jaar. In 2020 is er weer flink wat afgelezen door jullie. We zagen de aantallen per blog omhoog schieten! We zagen ook dat een aantal blogs extra populair waren dit jaar. Voor het geval je ze nog niet hebt gelezen, zetten we hier de vijf populairste blogs van 2020 op een rij:

 

Nummer 5:

4 prestatie-indicatoren (metrics) voor een winstgevender hotel

Prestatie-indicatoren metrics

Je weet dat je via een aantal berekeningen kunt nagaan hoe jouw hotel ervoor staat. Maar wanneer het erop aankomt, moet je toch steeds opzoeken naar welke gegevens je ook alweer moet kijken om de juiste getallen te krijgen. In dit artikel leggen we vier verschillende prestatie-indicatoren uit. Je kunt ook gelijk een spiekbriefje downloaden, zodat je nooit meer hoeft te zoeken naar de juiste berekening.

 

Nummer 4:

4 tips voor het vinden van de beste Channel Manager

de beste channel manager

Hoe zorg je ervoor dat je de channel management-software kiest die bij jouw accommodatie past? In dit artikel geven we je 4 tips, zodat je je zoektocht goed kunt beginnen. Gelukkig is er inmiddels voor ieder hotel wel een passend systeem, dus met dit steuntje in de rug ga je er echt uitkomen. 

 

Nummer 3:

5 succesvolle prijsstrategieën voor een hogere omzet

Succesvolle prijsstrategieen

Een hogere omzet, wie wilt dat nou niet? Om je revenue te verhogen kun je verschillende prijsstrategieën hanteren. Wij geven je vijf voorbeelden, zodat je gelijk aan de slag kunt en de meest effectieve strategie kunt gebruiken voor jouw accommodatie. Je hoeft trouwens niet slechts één strategie te kiezen, je kunt altijd meerdere strategieën naast elkaar gebruiken. 

 

Nummer 2:

Hotelarrangementen: waarom zijn ze (nu extra) belangrijk?

arrangementen hotel

Bied jij je gasten alleen een basistarief en een non-refundable tarief aan? Dan is het de overweging waard om één of meerdere arrangementen toe te voegen aan je aanbod. In dit blog leggen we uit waarom arrangementen nu extra belangrijk zijn voor hotels. Natuurlijk vertellen we ook welke boekingssites uitermate geschikt zijn om arrangementen aan te bieden. Zo kun je direct aan de slag!

 

Nummer 1:

5 tips om de hotelgast te verrassen

hotelgast verrassen

Soms is je creativiteit op, en wil je wel eens dat iemand anders met een origineel idee komt op je hotelgast te verrassen. Geïnspireerd door ons bezoek aan de ITB Berlijn hebben we een artikel geschreven waarin we met meerdere tips komen om jouw gasten een onvergetelijk verblijf te geven.

 

Over SmartHOTEL

SmartHOTEL helpt hoteliers wereldwijd om hun weg te vinden in de spannende en de soms verwarrende wereld van online distributie. Vanuit ons kantoor in Nederland en het Verenigd Koninkrijk bedient ons team meer dan 1500 hotels met de Smart Channel Manager en op maat gemaakte integraties. Als Hospitality experts weten we precies wat onze klanten nodig hebben en welke uitdagingen hoteliers van alle soorten en maten elke dag te wachten staan. Meer weten over ons of onze services? Je kunt contact met ons opnemen via sales@smarthotel.nl of bellen naar +31 (0)182 75 11 18.

 

By Chantal Mieremet | December 16, 2020

Share This Story, Choose Your Platform!

Search

Recent Posts