Dit is jullie mening over SmartHOTEL

In het eerste halfjaar van 2019 kondigden we het al aan: jullie feedback is belangrijk voor ons. Via verschillende wegen hebben jullie feedbackverzoeken voorbij zien komen. Vandaag uitgelicht: de resultaten van het Net Promoter Score* onderzoek van juni tot en met augustus 2019.

 

''How likely is it that you would recommend SmartHOTEL to a friend or colleague?''


Dat is de vraag die we jullie de afgelopen periode hebben gesteld. Wat blijkt? Jullie raden ons product en onze service absoluut aan bij vrienden en collega's!

NPS_score_2019_visual_v3

49% van de respondenten staat heel positief tegenover SmartHOTEL (Promoters), tegenover 11% die ons product niet aanraadt (Detractors). Onze Net Promoter Score is daarmee 38%, een percentage dat maar liefst 24% hoger ligt dan het gemiddelde in Nederland. Daar zijn we dus best trots op!

We horen je denken: ''Ja leuk hoor, maar 38%, dat is toch helemaal niet veel?'' Nou, voor de Net Promoter Score kun je een percentage van -100 tot +100 scoren. Alles boven de 0 is goed, 50 of meer is uitstekend en +70 is ''world class''. Onze score van 38% laat zien dat de meerderheid van onze hoteliers loyaal is aan ons product en onze service. Dat is een super mooie start!NPS_score_2019_sum_v3.5We willen jullie tevredenheid blijven meten, daarom zullen we iedere drie maanden dezelfde vraag opnieuw stellen: ''Hoe waarschijnlijk is het dat je SmartHOTEL aanraadt bij een vriend of collega?''

Wil je een review achterlaten? Dat kan via onze HotelTechReport review-pagina. Je helpt ons, maar ook andere hoteliers door het schrijven van een recensie over jouw ervaringen met SmartHOTEL. Bedankt voor het delen van jullie mening. Jullie informatie in ontzettend waardevol voor ons!

 

Over SmartHOTEL
SmartHOTEL helpt hoteliers wereldwijd om hun weg te vinden in de spannende en de soms verwarrende wereld van online distributie. Vanuit ons kantoor in Nederland bedient ons team meer dan 1500 hotels met de Smart Channel Manager en op maat gemaakte integraties. Als Hospitality experts weten we precies wat onze klanten nodig hebben en welke uitdagingen hoteliers van alle soorten en maten elke dag te wachten staan. Meer weten over ons of onze services? Je kunt contact met ons opnemen via sales@smarthotel.nl of bellen naar +31 (0)182 75 11 18.

 


* Net Promoter Score (NPS) geeft inzicht in de betrokkenheid en tevredenheid van de klant. De klant kan een score geven van 0 t/m 10, waarbij de gegeven scores worden opgedeeld in drie groepen:

  • Detractors (deelnemers die een score van 0 t/m 6 geven)
  • Passives (deelnemers die een score 7 of 8 geven)
  • Promoters (deelnemers die score 9 of 10 geven)

Het NPS resultaat wordt vastgesteld door het percentage Promoters minus het percentage Detractors te berekenen. De Passives hebben geen directe invloed op de uitslag. 

By Chantal Mieremet | September 16, 2019

Share This Story, Choose Your Platform!

Search

Recent Posts